Bc. Kateřina Samueliová, DiS.

Diplomová práce

Sociální marketing – obsah a specifika – rozbor konkrétních případů

Social marketing - content and specifics - analysis of conrete cases
Anotace:
Sociální marketing je v České Republice poměrně novým, ale stále se rozvíjejícím tématem. Cílem této práce je popsat jeho obsah a specifika, hlavní pojmy, definovat podstatu a také motiv užití sociálního marketingu. Práce se rovněž zabývá rozdílem mezi sociálním marketingem ziskových a neziskových organizací. V analytické části práce jsou podrobně popsány sociální programy pěti českých, nebo na českém …více
Abstract:
Social marketing in the Czech Republic is a relatively new, but still developing topic. The main goal of this work is to describe its contents and specifics, the main terms, define the essence and motive of the usage of social marketing. This work also deal with the difference between social marketing of profit and nonprofit organizations. In the analytical part of this work are in detail described …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní