Jiří VÍCH

Bachelor's thesis

Marketingový průzkum trhu v oblasti prodeje osobních automobilů

-

Market Research in the Area of Passenger´s Cars Sale.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem trhu v oblasti prodeje osobních automobilů značky Škoda. Práce je vypracována pro společnost Autocentrum Elán Teplice, která je prodejcem a značkovým servisem těchto automobilů. Cílem bakalářské práce je provést na základě zjištěných skutečností (názorů respondentů) analýzu, nalézt a navrhnut nejvhodnější zlepšení, které pomohou ke zvýšení konkurence …more
Abstract:
This thesis deals with market research in the field of the Skoda passanger cars´ sale. This thesis was elaborated for the company of Autocentrum Elán Teplice, which is a seller of these cars and provides brand service as well. The aim o this thesis is to do analysis based on collected figures, to find and suggest the most suitable improvement which can help this company in the competition in Teplice …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2008
  • Supervisor: Ing. Mádlová Danuše, Ph.D., MRCVS

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta výrobních technologií a managementu
http://arl.ujep.cz/

University Jana Evangelisty Purkyně

Fakulta výrobních technologií a managementu

Bachelor programme:
Department of Economics and Enterprise Management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.