Možnosti sociální intervence zaměřené na vzdělávání dětí z romských rodin a dětí z dalších marginalizovaných skupin obyvatelstva – Ing. Mgr. Zdeněk MEIER
Ing. Mgr. Zdeněk MEIER
Disertační práce
Možnosti sociální intervence zaměřené na vzdělávání dětí z romských rodin a dětí z dalších marginalizovaných skupin obyvatelstva
Possibilities of social intervention focused on the education of children from Roma families and children from other marginalized groups
Anotace:
Vyhodnocení projektu určeného k podpoře inkluzivního vzdělávání marginalizovaných skupin, především Romů, je hlavním tématem této práce. Projekt se týkal sociálního problému, který se stal již problémem strukturálním. Jeho stěžejní oblast byla v práci s předškolními dětmi, kde se potkávaly odlišné profese, sociální pracovníci, pedagogové, terénní pracovníci a další. Východiska nastavená z pohledu akademického …víceAbstract:
The main topic of this paper is to assess the project aimed at supporting the inclusive education of marginalized groups, primarily the Roma population. The project addressed a social problem that has become a structural problem. It primarily focused on working with pre-school children, where various professions met, such as social workers, teachers, field workers, and others. The background defined …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Růžička, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MEIER, Zdeněk. \textit{Možnosti sociální intervence zaměřené na vzdělávání dětí z romských rodin a dětí z dalších marginalizovaných skupin obyvatelstva}. Online. Disertační práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Cyrilometodějská teologická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/w8nsit/.
Jak správně citovat práci
MEIER, Zdeněk. Možnosti sociální intervence zaměřené na vzdělávání dětí z romských rodin a dětí z dalších marginalizovaných skupin obyvatelstva. Olomouc, 2020. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Cyrilometodějská teologická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Humanitní studia / Sociální a spirituální determinanty zdraví
Práce na příbuzné téma
-
Využití Montessori přístupu u seniorů s demencí.
Terezie Ondroušková -
Možné využití Montessori přístupu u seniorů s demencí v podmínkách služby osobní asistence
Kateřina MĚSÍČKOVÁ -
Využití Montessori přístupu u seniorů s demencí
Terezie ONDROUŠKOVÁ -
Inkluze očima pedaoggických pracovníků. Inkluze v praxi, její přínosy, rizika a možná zlepšení z pohledu pedagogických pracovníků
Veronika Bolechová -
Inkluze v granátech jako indikátory metasomatózy plášťových peridotitů z Nových Dvorů
Jiří Talacko -
Vzdělání dospělých jako cesta k sociální inkluzi v kontextu programu Sociální inkluze Ostrava 2011-2020
Mária Kavecká -
Multifázové pevné inkluze v granátickém pyroxenitu v saxothuringiku Českého masívu
Tomáš Hýbl -
Inkluze dětí s handicapem do mateřské školy
Nina Stankušová
Název
Vložil
Vloženo
Práva