Klamavá reklama v současné rozhodovací praxi – Mgr. Viktor Šelle
Mgr. Viktor Šelle
Diplomová práce
Klamavá reklama v současné rozhodovací praxi
Deceptive Advertising in Contemporary Decesion-making Practise
Anotace:
Diplomová práce se zabývá klamavými obchodními praktikami (zejm. klamavou reklamou) prodávajících vůči spotřebitelům při prodeji oje-tých vozidel v autobazarech. Obsahuje vymezení zásadních pojmů a právní úpravy relevantní pro zkoumanou problematiku. Jádrem práce je analýza rozhodovací praxe správních soudů a správních orgánů v Evropské unii, České republice a Anglii. Cílem práce je shrnout aktu-ální …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of unfair commercial practises (espe-cially misleading advertising) used by sellers against consumers in used car mart. The thesis contains a definition of fundamental concepts and essential legal regulations for the researched issue. The core of the work is an analysis of the decision-making practise of administrative courts and bodies in the European Union, the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d2jfz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 8. 2020
- Vedoucí: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Simona Nováková -
Klamavá reklama a klamavá obchodní praktika při online nakupování
Veronika Žáčková -
Klamavá reklama
Tereza Levická -
Klamavá reklama a minimální standardy kvality
Zuzana Hrazděrová -
Nekalá soutěž – klamavá reklama, klamavé označení zboží a služeb
Marta Benáčková -
Klamavá reklama
Jan Voitl -
Pricing policy - how a company can price different groups of consumers to eliminate the consumer surplus
Iveta Solčanská