Marta Kloučková

Bachelor's thesis

Konzervatoř Jaroslava Ježka, marketingové a fundraisingové souvislosti

Conservatory of Jaroslav Ježek, Marketing and Fundraising Connections
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit, jak nejefektivněji zacházet s marketingovým a fundraisingovým potenciálem státních středních škol, konkrétně konzervatoří. Práce se zaměřuje na možnosti těchto dvou problematik a jejich souvislostí na příkladu konkrétní instituce - Konzervatoře Jaroslava Ježka tak, aby škole co nejvíce prospěly. Práce se dělí na část teoretickou a část praktickou. Část teoretická …more
Abstract:
The aim of my bachelor's thesis is to find the most effective way of using the potential of public high schools (particularly of conservatories) for marketing and fundrasing activities. This work focuses on possible marketing and fundraising activities, which are most effective and are in harmony with Czech public high school legislation. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 1. 2012
  • Supervisor: Jitka Černá
  • Reader: Aleš Sedlák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29317

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management