Marta Kloučková

Bakalářská práce

Konzervatoř Jaroslava Ježka, marketingové a fundraisingové souvislosti

Conservatory of Jaroslav Ježek, Marketing and Fundraising Connections
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit, jak nejefektivněji zacházet s marketingovým a fundraisingovým potenciálem státních středních škol, konkrétně konzervatoří. Práce se zaměřuje na možnosti těchto dvou problematik a jejich souvislostí na příkladu konkrétní instituce - Konzervatoře Jaroslava Ježka tak, aby škole co nejvíce prospěly. Práce se dělí na část teoretickou a část praktickou. Část teoretická …více
Abstract:
The aim of my bachelor's thesis is to find the most effective way of using the potential of public high schools (particularly of conservatories) for marketing and fundrasing activities. This work focuses on possible marketing and fundraising activities, which are most effective and are in harmony with Czech public high school legislation. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2012
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Aleš Sedlák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29317

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management

Práce na příbuzné téma