Konzervatoř Jaroslava Ježka, marketingové a fundraisingové souvislosti – Marta Kloučková
Marta Kloučková
Bakalářská práce
Konzervatoř Jaroslava Ježka, marketingové a fundraisingové souvislosti
Conservatory of Jaroslav Ježek, Marketing and Fundraising Connections
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit, jak nejefektivněji zacházet s marketingovým a fundraisingovým potenciálem státních středních škol, konkrétně konzervatoří. Práce se zaměřuje na možnosti těchto dvou problematik a jejich souvislostí na příkladu konkrétní instituce - Konzervatoře Jaroslava Ježka tak, aby škole co nejvíce prospěly. Práce se dělí na část teoretickou a část praktickou. Část teoretická …víceAbstract:
The aim of my bachelor's thesis is to find the most effective way of using the potential of public high schools (particularly of conservatories) for marketing and fundrasing activities. This work focuses on possible marketing and fundraising activities, which are most effective and are in harmony with Czech public high school legislation. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29317
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2012
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Aleš Sedlák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29317
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management