Ovlivňování řeči dětí vyrůstajících v dětském domově – Mgr. Blanka Horáková
Mgr. Blanka Horáková
Bakalářská práce
Ovlivňování řeči dětí vyrůstajících v dětském domově
The influence on the speech of children enating in the children's house
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o ovlivňování řeči a celkovém rozvoji vývoje dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. Jsou zde vymezena jednotlivá stadia vývoje dětské řeči, jazykové roviny v ontogenezi dětské řeči a nejčastější vada řeči – dyslalie. Bakalářská práce prezentuje vlastní šetření, metody a náměty pro praxi.Abstract:
This bachelor_s theses is a comprehensive summary of the speech influence and a total progress of children, who enates in a children_s home. Several stadiums are deliminated here as well as linguistic levels in children_s ontogenesis and the most frequent speech defect – dyslalia. The bachelor_s theses presents an investigation, methods and motives for work experience
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zw12f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 5. 2007
- Vedoucí: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
The Effects of Migration on Social and Cultural Identity in NW and Things Are Good Now
Ghida Aswad -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Logopedická intervence u afatiků v domově důchodců
Sandra Páralová -
Adaptace a začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do prostředí mateřské školy
Tereza ŠEFRÁNKOVÁ -
Praktická učebnice angličtiny pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Lukáš Severa -
Úloha přípravné třídy pro školní úspěšnost romských dětí a dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Radka KADLÍČKOVÁ -
Možnosti rozvoje finanční gramotnosti u dětí předškolního věku ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Veronika CHLUBNOVÁ -
Začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do kolektivu mateřské školy
Hana NOVÁKOVÁ