Andrzej MOLIN

Bakalářská práce

Alternativní postupy ve výuce hudebních dějin na příkladu hudebně-dramatického představení

Alternative music history teaching methods: the case study of a musical drama
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o alternativních postupech ve výuce hudebních dějin. ?Analyzuje edukační programy Jak to bylo, když jsme byli na Vánoce zvědaví, S prstem ?v uchu a Dějiny hudby v kostce. Všechny tyto ?projekty se zaměřují na popularizaci vážné ?hudby zejména mezi mládeží. Rozbory zahrnují příklady předávaných hudebněteoretických ?a hudebněhistorických informací. V závěru se nachází …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the alternative music history teaching methods. It analyses ?educational projects Jak to bylo, když jsme byli na Vánoce zvědaví, S prstem v uchu and ?The History of Music in a Nutshell. Analyses are expanded by examples of music-?theoretical and music-historical information transferred by the projects. At the end ?a questionnaire evaluation of drama´s audience reflection …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. MgA. Eliška Novotná

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MOLIN, Andrzej. Alternativní postupy ve výuce hudebních dějin na příkladu hudebně-dramatického představení. Ostrava, 2020. bakalářská práce (BcA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta umění