Bc. Terezie Braunová

Bakalářská práce

Využití teorie potřeb A. Maslowa v reklamě

Maslow's „Hierarchy of needs“ utilization in advertising
Anotace:
Psychologie v reklamě využívá poznatků o lidském chování a působí na jedince tak, aby zaujala, přesvědčila a vyvolala potřebu aktivního chování – uspokojení dané potřeby konkrétním produktem. Televizní reklama jako nejmasovější médium působí na nejvíce smyslů a je proto velmi přesvědčivá. Využitím barev, hudby, známých tváří, vyvoláním emocí atd. ovlivňuje konečné rozhodnutí jedince ke koupi určitého …více
Abstract:
The advertisement psychology uses observations on human behavior and influence on a person so that he/she is attracted, convinced and that a need of an active human behavior is induced - which is to meet the specific need with a specific product. The television commercials are the most powerful tool. It influences the most human senses and thus it is very convincing. Using colors, music, popular faces …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Jiří Němec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace