Sandra Rakoušová

Master's thesis

Positioning značky World Class Czech Republic

Brand positioning World Class Czech Republic
Abstract:
Ve své diplomové práci "Positioning značky World Class Czech Republic" jsem se zabývala analýzou pozice této značky na trhu pražských fitness center. Z výsledků této analýzy jsem v závěru práce stanovila doporučení k vylepšení marketingové komunikace společnosti World Class. V teoretické části práce jsem charakterizovala pojem marketing, shrnula jsem jeho historii, popsala jednotlivé prvky marketingového …more
Abstract:
My diploma thesis called "Brand positioning World Class Czech Republic" is focused on the analysis of the position of the brand on the Prague market of fitness centers. As the result of this analysis, I conclude my work by the recommendations to improve marketing communication of World Class company. In the theoretical part, I defined the concept of marketing, I have summarized his history, describing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 1. 2011
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jiří Mikeš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24337