Bc. Tomáš PROSECKÝ

Master's thesis

Návrh strategie využití elektronické komerce ve firmě Skřička Sportex, s.r.o.

Project of electronic commerce strategy in company Skřička Sportex, s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou současných možností elektronické komerce (e-commerce) v České republice. Na základě zjištěných skutečností obsahuje návrh strategie implementace e-commerce do firmy Skřička Sportex, s.r.o. Strategie obsahuje výběr doda-vatele e-commerce řešení, distribučních a platebních kanálů, nákladovou a rizikovou analý-zu implementace.
Abstract:
This Master thesis deals with analysis of current potentialities of an electronic commerce (e-commerce) in the Czech Republic. On the basis of findings, the work includes the pro-posal of e-commerce implementation strategy in firm Skřička Sportex, s.r.o. This strategy includes choosing of e-commerce solutions supplier, distribution and payment channels, analyses of costs and risk.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Identifier: 3984

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2006
  • Supervisor: Ing. Miroslava Komínková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PROSECKÝ, Tomáš. Návrh strategie využití elektronické komerce ve firmě Skřička Sportex, s.r.o.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2026

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing