Bc. Tomáš PROSECKÝ

Diplomová práce

Návrh strategie využití elektronické komerce ve firmě Skřička Sportex, s.r.o.

Project of electronic commerce strategy in company Skřička Sportex, s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou současných možností elektronické komerce (e-commerce) v České republice. Na základě zjištěných skutečností obsahuje návrh strategie implementace e-commerce do firmy Skřička Sportex, s.r.o. Strategie obsahuje výběr doda-vatele e-commerce řešení, distribučních a platebních kanálů, nákladovou a rizikovou analý-zu implementace.
Abstract:
This Master thesis deals with analysis of current potentialities of an electronic commerce (e-commerce) in the Czech Republic. On the basis of findings, the work includes the pro-posal of e-commerce implementation strategy in firm Skřička Sportex, s.r.o. This strategy includes choosing of e-commerce solutions supplier, distribution and payment channels, analyses of costs and risk.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor: 3984

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2006
  • Vedoucí: Ing. Miroslava Komínková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PROSECKÝ, Tomáš. Návrh strategie využití elektronické komerce ve firmě Skřička Sportex, s.r.o.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2026

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing