Návrh strategie využití elektronické komerce ve firmě Skřička Sportex, s.r.o. – Bc. Tomáš PROSECKÝ
Bc. Tomáš PROSECKÝ
Master's thesis
Návrh strategie využití elektronické komerce ve firmě Skřička Sportex, s.r.o.
Project of electronic commerce strategy in company Skřička Sportex, s.r.o.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou současných možností elektronické komerce (e-commerce) v České republice. Na základě zjištěných skutečností obsahuje návrh strategie implementace e-commerce do firmy Skřička Sportex, s.r.o. Strategie obsahuje výběr doda-vatele e-commerce řešení, distribučních a platebních kanálů, nákladovou a rizikovou analý-zu implementace.Abstract:
This Master thesis deals with analysis of current potentialities of an electronic commerce (e-commerce) in the Czech Republic. On the basis of findings, the work includes the pro-posal of e-commerce implementation strategy in firm Skřička Sportex, s.r.o. This strategy includes choosing of e-commerce solutions supplier, distribution and payment channels, analyses of costs and risk.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor:
3984
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROSECKÝ, Tomáš. \textit{Návrh strategie využití elektronické komerce ve firmě Skřička Sportex, s.r.o.}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/w9ijxe/.
Jak správně citovat práci
PROSECKÝ, Tomáš. Návrh strategie využití elektronické komerce ve firmě Skřička Sportex, s.r.o.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2026
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza business modelu podnikateľského nápadu v oblasti e-commerce
Patrik Žiak -
Dopady e-commerce na maloobchody v České republice
Richard Jelínek -
Trendy v e-commerce a implementace internetového obchodu
Petr Klika -
Redakční systémy pro e-commerce
Petra Líbalová -
Analysis of Personalised Content in E-Commerce
Michal Dědek -
Změny v kupních rozhodovacích procesech zákazníků na B2B a B2C trzích v 21. století
Tomáš Huleš -
Marketingová specifika komunikace typu B2B a B2C
Jan Protivinský -
Specifika marketingové komunikace typu B2B a B2C
Zdeněk Medřický