Proměny zpravodajství Rádia Impuls v kontextu změn programu od roku 2004 – Bc. Ladislav VONZ
Bc. Ladislav VONZ
Bachelor's thesis
Proměny zpravodajství Rádia Impuls v kontextu změn programu od roku 2004
Changes of the news of Radio Impuls in context of program alteration since 2004
Abstract:
Bakalářská práce popisuje změny marketingových komunikací celoplošného Rádia Impuls v letech 2004{--}2007 v době přeměny rádia na Ráááádio. Důraz je kladen na proměny managementu a zpravodajství ve zvoleném období od vzniku marketingového oddělení až po navázání spolupráce s prestižním novinářem Václavem Moravcem a online deníkem Aktuálně.cz. Kromě teoretických východisek autor přináší řadu praktických …moreAbstract:
In this document there are described changes of marketing communication of national radio station Radio Impuls where in time period 2004{--}2007 Radio Impuls changes into Ráááádio Impuls. There are highlighted changes in management and area of news from the time when marketing department was founded up until beginning of cooperation with prestigious publicist Vaclav Moravec and online newspaper Aktualne …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2007
Accessible from:: 7. 5. 2007
Identifier:
4883
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VONZ, Ladislav. \textit{Proměny zpravodajství Rádia Impuls v kontextu změn programu od roku 2004}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/w9kjfx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VONZ, Ladislav. Proměny zpravodajství Rádia Impuls v kontextu změn programu od roku 2004. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 07. 05. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Analýza marketingové komunikace společnosti Oxalis, spol. s r.o.
Tereza Miklová -
Analýza marketingové komunikace vybraného gastronomického zařízení
Simona Rožánková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Eva Radostová -
Návrh integrované marketingové komunikace nového pojistného produktu
Eliška Svobodová -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Analýza marketingové komunikace Penzionu Taťána
Denisa Kopčilová -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Pavlína Červenková