Ing. Jindřich Schmiedkunz

Bakalářská práce

Coca-Cola vs. Kofola - společné a odlišné rysy jejich komunikační strategie

Coca-Cola vs. Kofola - same and different characteristics of their communication strategy
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci značek Coca-Cola a Kofola z hlediska jejich společných a odlišných rysů a působení směrem ke spotřebitelům. V rámci této práce byl proveden průzkum, jakým způsobem jsou tyto dvě značky vnímány a jaké asociace vzbuzují. Součástí je i zhodnocení, jaké postavení zaujímá lokální značka ke značce globální.
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communications of The Coca-Cola and The Kofola brands and theirs common and different characters and actions to consumers. In this thesis was make the enquiry of sentience and which association exciting in The Coca Cola and The Kofola brands . Thesis included the affinity of local brand to global brand.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní