Marketingová strategie zaměstnaneckých programů ve společnosti Telefónica Czech Republic,a.s. – Adéla Bestová
Adéla Bestová
Diplomová práce
Marketingová strategie zaměstnaneckých programů ve společnosti Telefónica Czech Republic,a.s.
Marketing strategy of employee programmes in Telefónica Czech Republic, a.s.
Anotace:
Diplomová práce obsahuje popis specifik marketingu služeb a marketingových strategií z hlediska teorie. Cílem diplomové práce je analýza marketingové strategie ve společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. včetně doporučení do budoucna. Práce se dále zabývá situační analýzou a popisem konkurenčního prostředí. Důležitý je i popis trhu telekomunikací a ekonomické situace v ČR.Abstract:
This thesis describes the specifics of marketing of services and marketing strategies in terms of theory. The aim of the thesis is to analyze the marketing strategy of Telefónica Czech Republic, a.s. including recommendations for the future. It also focuses on situational analysis and description of the competitive environment. A development of the telecommunications market and economic situation in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31144
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Vladimíra Khelerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31144
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
An Analysis of the Marketing Strategy of a Select Company in the Czech Republic
Martin Kolář -
An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
Markéta Šomodi