Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech – Mgr. Jiří TELLER
Mgr. Jiří TELLER
Bachelor's thesis
Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech
Intertextuality and Archetypes in Advertising
Abstract:
Cílem práce je ukázat proces intertextuality v reklamě.Základem intertextuality je slovo.Intertextualita je silným prostředkem manipulace v reklamě.Reklama je charakteristická svou persvazivitou.Teoretická část zachycuje proces vnímání reklamy,V této části jsou představeny dimenze vědních oborů,které jsou základem pro intertextualitu.V analytické části je prezentován proces intertextuality.Nejnosnějšími …moreAbstract:
The aim of this work is to show proces of intertextuality in the advertising.Intertextuality is based on word.Intertextuality is strong mean of manipulation in advertising.Advertising is a tape of funktional style charakterised by its persuasive intention.The theoretical part explain the process of perception of advertising.It analyses the charakters and dimensions of the sciences as roots of intertextuality …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 8. 2009
Accessible from:: 14. 8. 2009
Identifier:
7524
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TELLER, Jiří. \textit{Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/wa05fa/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TELLER, Jiří. Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 14. 08. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 14. 8. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Rétorika a klíčové pojmy soudobého politického radikalismu na Blízkém východě - historická východiska a aktuální interpretace
Jakub KYDLÍČEK -
Šambhalský mýtus ve videopříspěvcích
Zdeňka Sýkorová -
Mýtus a mytologie v díle J. R. R. Tolkiena
Zbyněk Budný -
Mýtus Karla Marxe v sociálně demokratickém milieu Předlitavska 1889-1914
Jaromír Sobotka -
Mýtus v evropské integraci: průzkum odborné literatury
Kristýna Motyčáková -
Mýtus trpícího umělce
Tibor Kotlár -
Alternativní řezníci v Česku - realita či mýtus?
Agnieszka Buchtová -
Mýtus o Persefoně a jeho sociální aspekty: výukový program pro žáky základních škol s prvky dramatické výchovy
Zuzana Matonohová