Bc. Kateřina Kadlecová

Bachelor's thesis

Image marketingu z pohledu psychologie

Image in marketing from the Perspective of Psychology
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá image produktů Plzeňského prazdroje. Hlavním cílem této závěrečné práce je zjistit, do jaké míry ovlivňuje image vybrané firmy nákupní rozhodovací proces spotřebitele. Jako vedlejší cíl práce bude doporučení, jak oslovit tu část spotřebitelů, kteří volí jinou značku s totožnými produkty. V teoretické části práce se práce zabývá brand managementem, což je stěžejní téma …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the image of the products of Pilsner urquell. The main objective of this thesis is to find out to what extent it affects the image of the selected companies the buying decision-making process of the consumer. In the theoretical part of the thesis work deals with the brand management, which is a flagship theme. Furthermore, the theoretical part dedicated to the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 7. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 8. 2019
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní