Andrea Králová

Diplomová práce

Marketingová strategie vybrané firmy

Marketing Strategy of a Selected Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybrané firmy. Touto firmou je gastronomické zařízení s názvem Labyrint CBR (restaurace, kavárna a bar zároveň), které se nacházelo na náměstí Přemysla Otakara II. v Českých Budějovicích. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol. První z nich se zabývá pojmem strategický marketing a jednotlivými fázemi procesu tvorby marketingové strategie. Druhá …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the marketing strategy of a selected company. The selected company is a catering facility called Labyrint CBR (a restaurant, a café and a bar), which was situated at the square of Přemysl Otakar II. in České Budějovice. The theoretical part consists of two chapters. The first one deals with the term strategic marketing and the phases of the process of the design of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40780