Marketingová strategie vybrané firmy – Andrea Králová
Andrea Králová
Diplomová práce
Marketingová strategie vybrané firmy
Marketing Strategy of a Selected Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybrané firmy. Touto firmou je gastronomické zařízení s názvem Labyrint CBR (restaurace, kavárna a bar zároveň), které se nacházelo na náměstí Přemysla Otakara II. v Českých Budějovicích. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol. První z nich se zabývá pojmem strategický marketing a jednotlivými fázemi procesu tvorby marketingové strategie. Druhá …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing strategy of a selected company. The selected company is a catering facility called Labyrint CBR (a restaurant, a café and a bar), which was situated at the square of Přemysl Otakar II. in České Budějovice. The theoretical part consists of two chapters. The first one deals with the term strategic marketing and the phases of the process of the design of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40780
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40780
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Úloha a význam standardů a manuálů pro kvalitu služeb v gastronomii
Veronika Husáková -
Účetnictví a daně stravovacíh a ubytovacích zařízení
Kristýna Karásková -
Podnikatelské svazy a organizace ve stravování a ubytování
Oxana Sokolskich