Andrea Králová
Master's thesis
Marketingová strategie vybrané firmy
Marketing Strategy of a Selected Company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybrané firmy. Touto firmou je gastronomické zařízení s názvem Labyrint CBR (restaurace, kavárna a bar zároveň), které se nacházelo na náměstí Přemysla Otakara II. v Českých Budějovicích. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol. První z nich se zabývá pojmem strategický marketing a jednotlivými fázemi procesu tvorby marketingové strategie. Druhá …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing strategy of a selected company. The selected company is a catering facility called Labyrint CBR (a restaurant, a café and a bar), which was situated at the square of Přemysl Otakar II. in České Budějovice. The theoretical part consists of two chapters. The first one deals with the term strategic marketing and the phases of the process of the design of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40780
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2014
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40780
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Úloha a význam standardů a manuálů pro kvalitu služeb v gastronomii
Veronika Husáková -
Účetnictví a daně stravovacíh a ubytovacích zařízení
Kristýna Karásková -
Podnikatelské svazy a organizace ve stravování a ubytování
Oxana Sokolskich