Spotřební chování v kulturních souvislostech – Bc. Kristýna Tycová
Bc. Kristýna Tycová
Diplomová práce
Spotřební chování v kulturních souvislostech
Consumer behaviour in cultural context
Anotace:
Práce si klade za cíl poznat, zdali konzumní orientace vstupuje do percepce vybraných nepříznivých aspektů konzumní společnosti. Teoretickým východiskem práce je fenomén konzumerismu, kvůli značné jeho komplexitě je blíže specifikován prostřednictvím jednotlivých charakteristických atributů této orientace (vedoucí k nadspotřebě). Následně jsou definovány instituce, jež potenciálně formují konzumní …víceAbstract:
The aim of this thesis is to identify whether consumer orientation is entering the perception of selected unfavorable aspects of consumer society. The theoretical starting point of the work is phenomenon of consumerism, due which considerable complexity the individual characteristic attributes are specified further by means of this orientation (which leads to exposure of overconsumption tendencies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Helena Hudečková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Financial analysis of the selected company
Nurlygaianov Nurlygaianov -
Analysis and comparison of indicators for evaluation of Smart Cities development
Adwoa Boahemaah -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová
Název
Vložil
Vloženo
Práva