Petr Píša

Bachelor's thesis

Hodnotový management a hodnotové inovace podle ?strategie modrého oceánu?

Abstract:
?Strategie rudého oceánu? představuje působení firmy na stávajících, již existujících trzích. ?Strategie modrého oceánu? je jen část hodnotového managementu. Zaměřuje se jen na nové hodnoty pro zákazníka. To jsou takové, které jsou funkčně odlišné, nesrovnatelné, uspokojují nové potřeby zákazníků a tudíž vytvářejí nové trhy nebo rozšiřují stávající trhy pro nové zákazníky. Jsou opakem stávajících hodnot …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 12. 2006
  • Supervisor: Radim Vlček, prof. Ing., CSc.
  • Reader: Bohumil Ullmann, Ing., CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/12412

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management