Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou – BcA. Martin ŠENFELDER
BcA. Martin ŠENFELDER
Diplomová práce
Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou
Sponsorship as a very important part of communication with target group
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl popsat sponzoring jako takový. Definovat jeho podstatu, jmenovat nejčastější chyby při užití sponzoringu jako součásti komunikačního mixu a navrhnout správný postup realizace sponzoringových aktivit. Tato diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou, která vyúsťuje v projektovou část. Teoretická část diplomové práce je pak dále rozdělena do několik kapi …víceAbstract:
The thesis aims to describe a sponsorship itself: to define its essence, to appoint the most common mistakes when using sponsorships as part of the communication mix and to sug-gest correct way of implementation of sponsoring activities. This thesis is divided into theoretical and practical, which results in a project part. The the-oretical part is then further divided into several chapters arranged …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010
Identifikátor:
17080
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠENFELDER, Martin. Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou . Zlín, 2010. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 08. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sponzoring umění / Sponzoring a Art banking v Unicredit Bank
Audrey Stemberg -
Sponzoring a jeho základní typologie
Lenka Linhartová -
Sponzoring jako účinný nástroj marketingové komunikace
Jakub Jirásek -
Sponzoring jako účinný nástroj marketingové strategie
Libor Sojka -
Možnosti financování sportovního klubu se zaměřením na sponzoring
Marie Staňková