Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou – BcA. Martin ŠENFELDER
BcA. Martin ŠENFELDER
Master's thesis
Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou
Sponsorship as a very important part of communication with target group
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl popsat sponzoring jako takový. Definovat jeho podstatu, jmenovat nejčastější chyby při užití sponzoringu jako součásti komunikačního mixu a navrhnout správný postup realizace sponzoringových aktivit. Tato diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou, která vyúsťuje v projektovou část. Teoretická část diplomové práce je pak dále rozdělena do několik kapi …moreAbstract:
The thesis aims to describe a sponsorship itself: to define its essence, to appoint the most common mistakes when using sponsorships as part of the communication mix and to sug-gest correct way of implementation of sponsoring activities. This thesis is divided into theoretical and practical, which results in a project part. The the-oretical part is then further divided into several chapters arranged …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2010
Identifier:
17080
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠENFELDER, Martin. \textit{Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2010. Available from: https://theses.cz/id/waazti/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠENFELDER, Martin. Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou . Zlín, 2010. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 08. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Sponzoring umění / Sponzoring a Art banking v Unicredit Bank
Audrey Stemberg -
Sponzoring a jeho základní typologie
Lenka Linhartová -
Sponzoring jako účinný nástroj marketingové komunikace
Jakub Jirásek -
Sponzoring jako účinný nástroj marketingové strategie
Libor Sojka -
Možnosti financování sportovního klubu se zaměřením na sponzoring
Marie Staňková