BcA. Martin ŠENFELDER

Master's thesis

Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou

Sponsorship as a very important part of communication with target group
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl popsat sponzoring jako takový. Definovat jeho podstatu, jmenovat nejčastější chyby při užití sponzoringu jako součásti komunikačního mixu a navrhnout správný postup realizace sponzoringových aktivit. Tato diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou, která vyúsťuje v projektovou část. Teoretická část diplomové práce je pak dále rozdělena do několik kapi …more
Abstract:
The thesis aims to describe a sponsorship itself: to define its essence, to appoint the most common mistakes when using sponsorships as part of the communication mix and to sug-gest correct way of implementation of sponsoring activities. This thesis is divided into theoretical and practical, which results in a project part. The the-oretical part is then further divided into several chapters arranged …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2010
Identifier: 17080

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2010

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠENFELDER, Martin. Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou . Zlín, 2010. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 08. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications