A Game-Playing Algorithm for Briscola – Bc. Samuel Gazda
Bc. Samuel Gazda
Bachelor's thesis
A Game-Playing Algorithm for Briscola
A Game-Playing Algorithm for Briscola
Anotácia:
Táto práca využíva algoritmus Monte Carlo tree search (MCTS) ako hrací algoritmus pre taliansku kartovú hru Briscola. Prvá časť tejto práce poskytuje prehľad algoritmu MCTS, pravidiel hry Briscola a úspešných algoritmov na hranie kartových hier, konkrétne pokeru. Druhá časť sa venuje implementácii samotnej kartovej hry, modelov hry, algoritmov s využitím MCTS a pravidlových hracích algoritmov použitých …viacAbstract:
This thesis explores the Monte Carlo tree search's (MCTS) possible usage as a game-playing algorithm for the Italian card game Briscola. The work provides a brief introduction to the MCTS algorithm, rules of Briscola, the tools used, examples of successful usage of MCTS in other games and our approach to this problem. Explanation of our solution includes implementation of the game itself, models of …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rfvzn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2021
- Vedúci: RNDr. Petr Novotný, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Matej Gallo
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / odbor:
Informatics / Artificial Intelligence and Natural Language Processing
Práce na příbuzné téma
-
Poker game with AI opponents
Richard Plesník -
Use of AI in game development
Illia Holovko -
Analýza herní AI s implementací v herním enginu Unity
Martin Němeček