Bc. Světlana DIVILKOVÁ

Diplomová práce

Participace - zapojování veřejnosti do rozhodování samosprávy ve Zlíně

Involving the public in planning of changes and decision-making in self-government in Zlín
Anotace:
Cílem diplomové práce je vyhodnotit dosud realizované projekty se zapojením veřejnosti ve Zlíně, odhalit slabé a silné stránky procesu zapojování veřejnosti v místních podmínkách a vytvořit praktický manuál pro zaměstnance Magistrátu města Zlína. Samotné metodice zapojování veřejnosti, podle které mají v budoucnu postupovat úředníci zlínského magistrátu, předchází analýza situace ve městě. Ta má odhalit …více
Abstract:
The goal of the diploma work is to evaluate the so far implemented projects in involving the public in Zlín, to reveal the strong and weak points of the process of involving the public in local conditions and to create a practical manual for the employees of the city Magistrate of Zlín. The method of involving the public, which in the future the clerks of the Zlín Magistrate should proceed, is fore …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2005
Zveřejnit od: 5. 5. 2005
Identifikátor: 469

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2005
  • Vedoucí: PhDr. Ivan Kulhánek, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DIVILKOVÁ, Světlana. Participace - zapojování veřejnosti do rozhodování samosprávy ve Zlíně. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma