Měření spokojenosti zákazníků potravinářské prodejny – Lucie Zielinová
Lucie Zielinová
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků potravinářské prodejny
Customer Satisfaction Measurement of the Food Outlet
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou měření spokojenosti zákazníků s potravinářskou prodejnou. Cílem práce je provést analýzu spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou, jejími produkty a personálem. Spokojenost zákazníků je zjišťována pomocí osobního dotazování, na základě kterého jsou navrhnuta vhodná doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Zákazníci byli nejvíce spokojeni se vzhledem …víceAbstract:
The Bachelor Thesis deals with the evaluation of the measurement of customer satisfaction with the food outlet. The aim of the thesis is to accomplish the analysis of customers satisfaction with a chosen outlet, including its products and staff. Customer satisfaction is assessed by means of personal interviews, which results serve for making possible redommendations for increasing the customer satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107518
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Pavlína Pawlasová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký