Postoj učitelů mateřských škol k výchově a vzdělávání – Bc. Veronika Řepková
Bc. Veronika Řepková
Diplomová práce
Postoj učitelů mateřských škol k výchově a vzdělávání
Attitude of Teachers of Nursery Schools to Education and Training
Anotace:
Diplomová práce pojednává o postojích učitelů mateřských škol k výchově a vzdělávání předškolních dětí. Teoretická část se zabývá především předškolním vzděláváním a jeho proměnami, dítětem předškolního věku a jeho vývojem a pojednává také o typologii osobnosti pedagogů. Dále se zabývá výchovnými styly, kterými předškolní pedagog ve vzdělávacím procesu působí na dítě. Hlavní podstatou práce je kvantitativní …víceAbstract:
This diploma thesis deals with attitudes of preschool teachers to the education of preschool children. The theoretical part deals mainly with preschool education and its changes, the child of preschool age and its development and also deals with the typology of the personality of the teachers. It also deals with the educational styles that the preschool teacher in the educational process has on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Řepková, Veronika. Postoj učitelů mateřských škol k výchově a vzdělávání. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Předškolní pedagog s tetováním či jinou tělesnou modifikací
Mirka ŠVECOVÁ -
"Když předškolní pedagog nehraje na hudební nástroj"
Michaela SCHWINGEROVÁ -
Začínající předškolní pedagog a jeho uvádění do praxe
Jiřina BUDÍKOVÁ -
Postoje učitelů k integraci žáků s tělesným postižením a znevýhodněním pro společné vzdělávání ve školní tělesné výchově na Hranicku
Klára ČADROVÁ -
Postoje učitelů a rodičů k výuce sexuální výchovy na 1. stupni základních škol v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Kateřina HONOVÁ -
Postoje rodičů, učitelů a žáků k výchově a vzdělávání.
Radek HRUBÝ -
Postoje dětí z dětského domova ke škole a vzdělávání
Aneta PETEROVÁ