Analýza problematiky firemní identity – Tomasz Hatlapa
Tomasz Hatlapa
Bakalářská práce
Analýza problematiky firemní identity
Anotace:
Obsahem této práce je zkoumání problematiky firemní identity ? nástroje, pomocí kterého se firma (resp. subjekt) snaží vybudovat pozitivní image, díky kterému bude schopná obstát v dnešním konkurenčním prostředí. Jedná se o komunikaci a prezentaci jak dovnitř vůči svým zaměstnancům, tak navenek vůči široké veřejnosti. Tyto požadavky na komunikaci a prezentaci jsou východiskem pro tvorbu firemního stylu …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2006
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/341
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2006
- Vedoucí: Stanislav Horný
- Oponent: Zuzana Vilímová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/341
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.