Bc. Petra Píšová

Bakalářská práce

Cena produktu jako součást budování image

The product price as a part of image building
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vztahem mezi cenou produktu a jejím vlivem na image firmy. V teoretické části práce charakterizuje pojmy jako je cena, nákupní rozhodování, firemní identita a image. Praktická část práce blíže popisuje firmu Decathlon se zaměřením na sortiment produktů a cenovou politiku. Ta je stěžejním podkladem pro dotazníkové šetření, jehož metodika je obsažena v dalších kapitolách praktické …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the relationship between the price of the product and its impact on the image of the company. The theoretical part of the thesis characterizes concepts such as price, purchasing decisions, corporate identity and image. The practical part of the work describes Decathlon company in more detail, focusing on the range of products and pricing policy. This is the main basis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2020
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Ing. Pavel Klička, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní