Diagnostika fonematického vnímání v kontextu s percepcí rytmických figur – Bc. Markéta SAUEROVÁ
Bc. Markéta SAUEROVÁ
Bachelor's thesis
Diagnostika fonematického vnímání v kontextu s percepcí rytmických figur
Diagnostics of phonemic perception in the context with sensation of rhythmical figure
Abstract:
Cílem práce je prověřit, zda existuje vztah mezi úrovní fonematického a rytmického vnímání u dětí se specifickými poruchami učení. Za tímto účelem je vytvořen nestandardizovaný didaktický test, který je aplikován na skupinu dvanácti takto diagnostikovaných dětí. Mezi oběma jevy byla zjištěna pozitivní korelace, což svědčí o přítomnosti kauzálního vztahu.Abstract:
The goal of this thesis is to examine whether there is a relation between the levels of phonemic and rhythmic perception of children with specific learning disabilities. For this purpose, a non-standardized didactic test was constructed and applied to a group of twelve children with this diagnosis. There is a strong positive correlation between the two variables which suggests existence of a causal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2011
Accessible from:: 4. 4. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SAUEROVÁ, Markéta. \textit{Diagnostika fonematického vnímání v kontextu s percepcí rytmických figur}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2011. Available from: https://theses.cz/id/was7k6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SAUEROVÁ, Markéta. Diagnostika fonematického vnímání v kontextu s percepcí rytmických figur. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2011 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special Education
Theses on a related topic
-
Diagnostika ADHD u žáků mladšího školního věku s ohledem na specifické vývojové poruchy školních dovedností
Denisa Kučerová -
Individuální vzdělávací plán integrovaných žáků pro pro specifické vývojové poruchy školních dovedností
Linda Šlégelová -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností u žáků na prvním stupni základní školy ve Smečně
Soňa Stuchlová -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností na prvním stupni základní školy
Lenka Bednářová -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností u žáků na ZŠ Velký Šenov
Gabriela Kirchbergerová -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností a školní úspěšnost ve výuce anglického jazyka
Dana Šánová -
Specifické vývojové poruchy učení a reedukace dyslexie
Jana Polčáková -
Speciálně pedagogická diagnostika vedení školní třídy v Základní škole Čerčany
Daniela Matoušková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights