Martina KŘIVANOVÁ

Bakalářská práce

Možnosti diagnostiky u prognózy resocializace a společenské seberealizace delikventní mládeže

Possibilities of diagnostics in resocialization prognosis and social self-fulfillment of young offenders
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou diagnostiky delikventní mládeže z hlediska resocializace a společenské seberealizace. V úvodu teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, jako je např. delikvence, kriminalita a je zde popsána problematika vzniku delikventního chování. Dále se tato část zaměřuje na osobnost delikventa, jeho následnou společenskou seberealizaci a na možnosti diagnostiky …více
Abstract:
The Bachelor thesis deals with the problems of the delinquent juvenile diagnostics in the term of resocialization and social self-realization. At the beginning of the theoretical part are determined the basic concepts, as for example delinquency or criminality and there are also described the problems of delinquent behavior formation. Furthermore, this part focuses on the delinquent personality and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Slavomil Fischer, Ph.D. MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KŘIVANOVÁ, Martina. Možnosti diagnostiky u prognózy resocializace a společenské seberealizace delikventní mládeže. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika