Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce – Klára TALÍŘOVÁ
Klára TALÍŘOVÁ
Bachelor's thesis
Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce
The Application of the POP tools in the chosen retail unit
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce. Hlavní částí práce je marketingový výzkum provedený pomocí dotazníkového šetření. Pro práci jsem si vybrala maloobchodní jednotku Tesco - hypermarket České Budějovice, který těchto prostředků hojně využívá.Abstract:
The main purpose of this thesis is to describe using of POP resources in the chosen retail unit. The main part of this work is marketing research made by using questionnaires. I selected retail unit Tesco - hypermarket České Budějovice which uses a lot of POP resources.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Accessible from:: 30. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Bc. Alena Srbová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TALÍŘOVÁ, Klára. \textit{Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/waukfr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TALÍŘOVÁ, Klára. Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Marketingový projekt vybrané maloobchodní jednotky společnosti COOP Beskydy
Jan Žebrok -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Alena Kostečková -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Lucie Klečacká -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Kateřina Formanová -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.
Michal Vašíček -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Stanislav Foltýnek -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Markéta Vaněčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights