Čtenářské preference současných dospívajících – Lucie KRŠÁKOVÁ
Lucie KRŠÁKOVÁ
Bakalářská práce
Čtenářské preference současných dospívajících
Reading Preferences of Today´s Teenagers
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na čtenářské preference současných dospívajících, konkrétněji na preference v četbě 13letých a 14letých pubescentů. Teoretická část představuje dospívající z hlediska psychosociální a čtenářské ontogeneze. Praktická část zahrnuje popis realizace a interpretaci dat kvantitativně-kvalitativního výzkumu čtenářských preferencí u žáků 7. a 8. tříd základních škol.Abstract:
The bachelor thesis deals with reading preferences of today´s teenagers, in the concrete with reading preferences of 13 and 14 years old teenagers. The theoretical part involves teenager´s psychosocial and reading characteristics. The practical part involves description of execution and interpretation facts obtained by quantitative-qualitative research on reeding preferences of students in 7th and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2011
Zveřejnit od: 29. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2011
- Vedoucí: PhDr. Kateřina Homolová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRŠÁKOVÁ, Lucie. Čtenářské preference současných dospívajících. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / občanská výchova - český jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Výzkum vyšších poznávacích procesů u dětí předškolního věku
Lucie Ferulíková -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Svět červů: výzkum strongylidních infekcí u volně žijících primátů s ohledem na výskyt onemocnění u horských goril
Bethan Mason -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš