Bc. Hana KOTNOUROVÁ
Master's thesis
Internetový marketing
Internet Marketing
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit internetové marketingové aktivity vybrané firmy a vypracovat doporučení pro jejich zlepšení. Pro lepší porozumění oblasti podnikání a využívání internetového marketingu v podniku byla provedena analýza marketingového prostředí. Dále jsou detailně popsány využívané nástroje internetového marketingu pomocí analýzy internetového marketingového mixu a internetového …moreAbstract:
The aim of the thesis is to analyze and evaluate the internet marketing activities of the selected company and develop recommendations for their improvement. To better understand the company's business and use of internet marketing, the marketing environment was analyzed. Furthermore, the used internet marketing tools are described in detail by analyzing the internet marketing mix and internet communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Viktor Vojtko, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOTNOUROVÁ, Hana. \textit{Internetový marketing} Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/wb75ya/. [cit. 2024-04-19].
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOTNOUROVÁ, Hana. Internetový marketing. Č. Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Business Economics
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Robin Trunkát -
Marketingový mix internetového obchodu na různých zahraničních trzích
Andrea Kramecová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový mix podniku internetového obchodu
Jan Tunka -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Martin Gazdík -
An Internet Marketing Mix Analysis of an Emerging Company
Tetyana TEMNA -
Komunikační mix internetového obchodu v České Republice
Patrik Gunda
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights