Přestavy studentů učitelství pro mateřské školy o jejich povolání – Kateřina Pekárková
Kateřina Pekárková
Bakalářská práce
Přestavy studentů učitelství pro mateřské školy o jejich povolání
Perception of teaching profession for kindergarten in the eyes of their students.
Anotace:
Tato práce má výzkumný charakter. Je zaměřena na zjišťování představ studentek učitelství pro mateřské školy o své budoucí profesi. Teoretická část je historická retrospekce na vzdělání učitelů mateřských škol. Dále autorka objasňuje teoretický model uchopení pojmu představa. Ve druhé části bakalářské práce je prezentována analýza výpovědi studentek oboru učitelství pro mateřské školy ze středních …víceAbstract:
This thesis has an investigative character. It is focused on identifying ideas of students about their future profession which is a kindergarten teacher. The theoretical part is a historical retrospection on education of kindergarten teachers. The author explains the theoretical model of how to grasp the concept of the idea. In the second part of the thesis the analysis of students' testimonies is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Zveřejnit od: 26. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pekárková, Kateřina. Přestavy studentů učitelství pro mateřské školy o jejich povolání. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Profesní kompetence učitele informatiky na gymnáziu
Jaromír BASLER -
Profesní kompetence učitele 1. ročníku ve vztahu k adaptaci žáka na školní prostředí
Markéta SKOUPILOVÁ -
Profesní kompetence učitele v MŠ pro zvládání projevů poruch afektů u dětí
Dominika PELEŠKOVÁ -
Kompetence učitelů anglického jazyka na středních odborných školách
Jitka Davies -
Pohled učitelů a budoucích učitelů přírodopisu na profesní kompetence učitele v kontextu přípravy na budoucí povolání
Hana KOSTRŮNKOVÁ -
Rozvoj profesních kompetencí učitele NŠ v Karlovarském kraji se zaměřením na rozvoj diagnostické kompetence
Miluše HORNÁKOVÁ -
Profesní kompetence učitele MŠ se zaměřením na výtvarnou výchovu
Jana VONDRÁČKOVÁ -
Kompetence učitele SŠ v Plzeňském kraji se zaměřením na diagnostickou kompetenci
Olga VOLFOVÁ NAXEROVÁ