Komunikační audit ve vybrané firmě – Bc. Tereza Havelková
Bc. Tereza Havelková
Bakalářská práce
Komunikační audit ve vybrané firmě
Communication audit
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zaměřit se na hodnocení interní a externí problémové komunikace vybrané organizace za určité období, tj. vytvořit komunikační audit. Práce bude rozdělena na teoreticko – metodickou část a aplikační část. V teoretické části je za pomoci odborné literatury popsán veškerý význam slov, které s bakalářskou prací souvisí. Jedná se o význam slova komunikace, interní komunikaci, externí …víceAbstract:
The aim of the bachelor work is to focus on the assessment of the internal and external communication in the chosen company over a certain period, i.e., to create the communication audit. The work will be divided into the theoretical-methodological section and the application section. In the theoretical section the meaning of the terms related to this bachelor work are described with the aid of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/dkd4v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. František Stellner, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
New types of media and its influence on corporate communication
Nikita Filonov -
Effective Internal Communication and its Impact on Employee Motivation
Vismay Patel -
New types of media and its influence on the corporate communication
Ntaniela Zafeiri -
The Secrets of Communication
Fabio Vogel -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
New types of media and its influence on the corporate communication.
Michala Žitná