PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication. – Riad Lemberanskiy
Riad Lemberanskiy
Bachelor's thesis
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Abstract:
Efektivní krizová komunikace je při zvládání krizových situací klíčová a strategie public relations (PR) hrají v tomto procesu zásadní roli. Tato bakalářská práce si klade za cíl prozkoumat roli PR strategií v krizové komunikaci a jejich vliv na pověst společnosti. Studie analyzuje různé PR strategie používané v krizové komunikaci a jejich efektivitu při zvládání krizí. Práce také zkoumá vztah mezi …moreAbstract:
Effective crisis communication is crucial in managing crisis situations, and public relations (PR) strategies play a vital role in this process. This bachelor thesis aims to examine the role of PR strategies in crisis communication and their impact on company reputation. The study analyzes different PR strategies used in crisis communication and their effectiveness in managing crises. The thesis also …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vu6rs/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2023
- Supervisor: Ph.D. Kristina Lenkova
- Reader: Ing. Radek Turčáni
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Právo v public relations
Lucie Krausová -
Využití public relations pro budování pozitivní reputace chemických průmyslových podniků
Jana Čepová -
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
Vývoj a současnost internetových nástrojů marketingové komunikace - základní exkurs do problematiky využití online reputation v marketingové komunikaci
Jan Kořán -
Podnikové PR v konfliktních a krizových situacích
Michaela Mrňová -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich