PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication. – Riad Lemberanskiy
Riad Lemberanskiy
Bachelor's thesis
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Anotácia:
Efektivní krizová komunikace je při zvládání krizových situací klíčová a strategie public relations (PR) hrají v tomto procesu zásadní roli. Tato bakalářská práce si klade za cíl prozkoumat roli PR strategií v krizové komunikaci a jejich vliv na pověst společnosti. Studie analyzuje různé PR strategie používané v krizové komunikaci a jejich efektivitu při zvládání krizí. Práce také zkoumá vztah mezi …viacAbstract:
Effective crisis communication is crucial in managing crisis situations, and public relations (PR) strategies play a vital role in this process. This bachelor thesis aims to examine the role of PR strategies in crisis communication and their impact on company reputation. The study analyzes different PR strategies used in crisis communication and their effectiveness in managing crises. The thesis also …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vu6rs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedúci: Ph.D. Kristina Lenkova
- Oponent: Ing. Radek Turčáni
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Právo v public relations
Lucie Krausová -
Využití public relations pro budování pozitivní reputace chemických průmyslových podniků
Jana Čepová -
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
Vývoj a současnost internetových nástrojů marketingové komunikace - základní exkurs do problematiky využití online reputation v marketingové komunikaci
Jan Kořán -
Podnikové PR v konfliktních a krizových situacích
Michaela Mrňová -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich