Česká gastronomie a gastroturismus německým pohledem – Ludmila Rejšková
Ludmila Rejšková
Bakalářská práce
Česká gastronomie a gastroturismus německým pohledem
Czech gastronomy and gastrotourism from German view
Anotace:
Bakalářská práce si klade za cíl analyzovat povědomí odborné veřejnosti Německa o gastronomii a možnostech gastroturismu v České republice. V práci je obsažena teoretická část, jež se kromě podstatných informací o gastronomii a gastroturismu také věnuje propagaci české gastronomie v cestovním ruchu. Druhá, praktická část, využívá informace z teoretické části k sestavení dotazníku. Cílovou skupinou …víceAbstract:
This Bachelor Thesis focuses on analysis of German professional public´s awareness about gastronomy and possibilities of gastrotourism in the Czech Republic. The paper contains a theoretical part which not only deals with the essential information on gastronomy and gastrotourism but also concerns promotion of the Czech gastronomy intourism. The second, empirical part uses information from the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10395
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. Michal Trousil, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavlína Chaloupská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Cizojazyčná kompetence pracovníků cestovních kanceláří
Monika Amentová -
Pojištění cestovních kanceláří proti úpadku
Denisa Suchá -
ÚROVEŇ INFORMOVANOSTI A POSTOJE CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ KE ZDRAVOTNÍM RIZIKŮM CESTOVATELŮ
Eva AUERBACHOVÁ -
Práce z domova a možnosti jejího využití v prostředí komunikačních agentur České republiky
Renata Dusbabová -
Uplatnění Frankfurtské a Kemptenské tabulky slev v cestovním ruchu, hotelnictví a gastronomii
Vojtěch Paukrt -
Právní otázky založení a provozování cestovní kanceláře a cestovní agentury
Natalie Typltová -
Intenzivní a extenzivní faktory vývoje vybraných reklamních agentur
Tomáš Kavalír -
Postavení vietnamských cestovních kanceláří a agentur na trhu v České republice
Anh Hai Vuongová
Název
Vložil
Vloženo
Práva