Tvorba obecně zeměpisné nástěnné mapy Evropy odpovídající kurikulu ZŠ – Michael KARLÍK
Michael KARLÍK
Bachelor's thesis
Tvorba obecně zeměpisné nástěnné mapy Evropy odpovídající kurikulu ZŠ
Design of a Europe wall-map corresponding to elementary school curriculum
Anotácia:
V této bakalářské práci se věnuji složitosti současných map používaných při výuce na základních školách. Třídu 8. A. ze Základní školy v Nové Roli jsem rozdělil podle několika kritérií na dvě skupiny. Kontrolní skupina se učila podle současných map, které dle mé hypotézy obsahují příliš mnoho informací. Experimentální skupina se učila podle mnou vytvořené mapy, která obsahovala pouze to, co žáci měli …viacAbstract:
This thesis occupies with complexity of current maps which are used during teaching in an elementary school. The class 8. A from the elementary school in Nová Role was devided into two groups according to several criteria. Current maps were used in the control group. My hypothesis asserts that current maps contain too much information. Map which I made was used in the experimental group. The map contained …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Václav Stacke, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KARLÍK, Michael. Tvorba obecně zeměpisné nástěnné mapy Evropy odpovídající kurikulu ZŠ. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Natural Science Studies / Geography in Education
Práce na příbuzné téma
-
Osamostatňování dítěte se SVP z pohledu rodiče
Pavla JAROŠOVÁ -
Hlavní příčiny stresu u žáků se SVP
Slávka TATARKOVÁ -
Postoje pedagogických pracovníků ke společnému vzdělávání dětí / žáků se SVP
Barbora GÁBOR TEICHMANNOVÁ -
Srozumitelnost příkladových lexikálních jednotek ve vybraných pracovních sešitech českého jazyka pro 8. a 9. třídu ZŠ a odpovídající ročníky gymnázií
Tereza Ježková -
Soubor studijních materiálů a pomůcek pro výuku tématu světová náboženství pro 8. a 9. třídu ZŠ
Hana MILATOVÁ -
Využití herních aktivit pro zlepšení klimatu v 8. třídě základní školy. Volby 2021. Kampaň strany Osmá naděje
Ivana Kratochvílová -
Mezioborově pojaté přírodovědné praktikum pro 8. a 9. třídu základních škol
Petra Burdychová -
Hry a aktivity ve výuce náboženské výchovy pro 8. a 9. třídu ZŠ s dramatickými, hudebními, pohybovými a výtvarnými prvky
Marie Pešavová