Komunikační strategie Rádia_FM – Mgr. Šimon ŠKOVIERA
Mgr. Šimon ŠKOVIERA
Master's thesis
Komunikační strategie Rádia_FM
Communication strategy of Rádio_FM
Anotácia:
Táto práca sa zaoberá problematikou slovenského alternatívneho a verejnoprávneho Rádia_FM. V teoretickej časti vymedzuje marketingový a mediálny pôdorys, z ktorého ďalšie časti práce vychádzajú. V praktickej časti práca analyzuje súčasný stav komunikácie rádia, približuje konkurenciu Rádia_FM i zahraničné alternatívne rádia. Projektová časť nadväzujúc na kauzálnu a SWOT analýzu, vychádzajúca tiež zo …viacAbstract:
This work deals with slovak alternative and public service Radio_FM. Theoretical part offers medial and marketing background for other parts of the work. Practical part analyse the process of radio current communication, describe competitors and foreign alternative radio stations. Project part come out from causal and SWOT analyses, segmentation and positioning of Radio_FM. This last part suggest communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2008
Zverejniť od: 24. 4. 2008
Identifikátor:
7562
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠKOVIERA, Šimon. Komunikační strategie Rádia_FM. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 24. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Návrh optimalizace komunikačního mixu vybrané restaurační skupiny
Dagmar Feňárová -
Komunikačný mix vo vybranom ubytovacom zariadení
Nikola Karasová -
Projekt integrované marketingové komunikace Miestnej akčnej skupiny Vršatec
Ivona BEDNÁRIKOVÁ