Renáta Hašpicová
Bachelor's thesis
Body image žen v reklamě
Body Image of Women in Advertising
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje tématu body image žen v reklamě. Teoretická část definuje a popisuje reklamu, roli žen v reklamě, body image, vývoj ideálu krásy a negativní dopad reklamy na body image žen. V teoretické části je také představeno výzkumné šetření a jeho cíle. Praktická část práce prezentuje analýzu výsledků výzkumu a jejich shrnutí.Abstract:
This Bachelor thesis focuses on the female body image in advertising. The theoretical part defines and describes advertising, the role of women in advertising and body image. It deals with evolution of beauty ideals and negative impacts of advertising on women's body image. The theoretical part also consists of introduction to research and its goals. The practical part analyzes and summarizes the results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hašpicová, Renáta. Body image žen v reklamě. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Fyzická atraktivita, motivace a životní spokojenost žen
Lucie SVOBODOVÁ -
Režimy krásy - vnímání vlastní atraktivity v kontextu současných ideálů krásy
Romana Klečková -
Režimy krásy vnímání vlastní atraktivity v kontextu současných ideálů krásy
Romana Klečková -
Vliv body positivity příspěvků (ne)obsahujících ženské tělo na sebe-objektifikaci
Nina Křížová -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Vnímanie Body Image českými spotrebiteľmi a jeho vplyv na kúpne správanie v oblasti kozmetiky
Simona Kováčová -
Body image a jeho působení v reklamě
Natálie Dyxová -
Transformace podniku s tradiční strukturou na zákazníkem řízený podnik
Petr Klika