Bc. Klára NAVRÁTILOVÁ

Master's thesis

Marketingová strategie biozemědělské farmy Luční údolí

Marketing strategy of biofarm Luční Údolí
Abstract:
Diplomová práce se věnuje oboru biozemědělství, který je v současné době jedním z nejprogresivnějších odvětví na českém trhu s potravinami. Vstup zahraničního kapitálu větších společností je ale stále ještě teprve očekáván. Marketingové komunikace v biozemědělství se za posledních několik let posunuly na srovnatelnou úroveň s ostatními komoditami. Tento jev podpořila především změna chování v marketingových …more
Abstract:
This thesis deals with the area of biofarming, which is currently one of the most progressive sectors in the Czech food market. However, foreign investments of bigger companies is still being expected. Marketing communication within this sector have significantly improved and got on the comparable level with other commodities. This feature was supported especially by the behavioral change in marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 8. 2008
Accessible from:: 15. 8. 2008
Identifier: 7604

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 8. 2008

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NAVRÁTILOVÁ, Klára. Marketingová strategie biozemědělské farmy Luční údolí. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 15. 8. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.