Ing. Veronika Lajnerová

Bakalářská práce

Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu

Marketing research and his specific application in the choose entrepreneurial subject
Anotace:
Anotace Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum a jeho použití v konkrétním podnikatelském subjektu. Teoretická část práce obsahuje všeobecné informace o marketingovém výzkumu jako takovém a o jeho významu pro rozhodování. Je zde popsána metodika a metody marketingového výzkumu. Zabývá se také kvalitativním a kvantitativním výzkumem jako dvěma základními typy marketingového výzkumu …více
Abstract:
Summary This bachelor work is dealing with marketing research and his specific application in the choose entrepreneurial subject. The theoretic part of this bachelor work include general information about marketing research as such and about his sense for decision making. There is also described methodology and methods of marketing research. It is also dealing with qualitative and quantitative research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
  • Oponent: Ing. Mária Čidlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní