Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu – Ing. Veronika Lajnerová
Ing. Veronika Lajnerová
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Marketing research and his specific application in the choose entrepreneurial subject
Anotácia:
Anotace Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum a jeho použití v konkrétním podnikatelském subjektu. Teoretická část práce obsahuje všeobecné informace o marketingovém výzkumu jako takovém a o jeho významu pro rozhodování. Je zde popsána metodika a metody marketingového výzkumu. Zabývá se také kvalitativním a kvantitativním výzkumem jako dvěma základními typy marketingového výzkumu …viacAbstract:
Summary This bachelor work is dealing with marketing research and his specific application in the choose entrepreneurial subject. The theoretic part of this bachelor work include general information about marketing research as such and about his sense for decision making. There is also described methodology and methods of marketing research. It is also dealing with qualitative and quantitative research …viacKľúčové slová
Dotazník kvalitativní výzkum kvantitativní výzkum marketing marketingový výzkum sběr informací SWOT analýza výzkum potřeb výzkum spokojenosti zákazníků zdroje informací. Questionary qualitative research quantitative rresearch marketing research collection of information SWOT analysis research of needed research of customer satisfaction information sources.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ypizm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedúci: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Oponent: Ing. Mária Čidlová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků ve firmě Import Volkswagen Group s.r.o.
Dagmar Šafránková -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
Martina Kučerová -
Analýza spokojenosti zákazníků
Tomáš Černek -
Průzkum požadavků a spokojenosti zákazníků podniku
Aidana Akhmetova -
Vztah mezi politicku satirou, politickým cynismem a political information efficacy
Markéta Jankovcová -
The Effect of Integrated Machine Translation on the Translation Product in Terms of Sentence Information Structure
Lukáš MATLAK -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
Overcoming barriers to the transition to renewable energy sources: A study on the barriers to and support mechanisms for the implementation of PV solar plants in the Netherlands
Thom Versteegen