Návrh marketingového mixu nového kosmetického studia – Šárka Prochasková
Šárka Prochasková
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu nového kosmetického studia
The Proposal of Marketing Mix for New Cosmetic Studio
Anotace:
Předmětem této práce je návrh marketingového mixu nového kosmetického studia Sogno di mare. Na začátku je popsán historický vývoj kosmetiky, vypracovaná analýza makroprostředí, jednotlivých subjektů trhu a konkurence. V teoretické části jsou objasněny pojmy týkající se marketingu služeb. V praktické části je proveden marketingový výzkum formou dotazníkového šetření. Poté jsou analyzována získaná data …víceAbstract:
Subject of this paper is the proposal about marketing mix of new cosmetic studio Sogno di mare. Firstly, it describes historical development of cosmetics, analysis done about the macro environment, and the individual market players and competition. The theoretical part concentrates on facts about marketing services. The research was done by the questionnaire, which analysed the gained data. The conclusion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80548
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Jana Ostrožná
- Oponent: Hana Svobodová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva