Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci – Monika Dufková
Monika Dufková
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Marketing Mix of the Specific Institution
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem společnosti LOMAX & Co s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí. První část se zaměřuje na teoretická východiska. Druhá část se zaměřuje na analýzu marketingového prostředí, analýzu současného stavu marketingového mixu, SWOT analýzu a dotazníkové šetření. Na základě výsledků z analýz a informací z dotazníkového šetření jsou uvedené návrhy na změnu …víceAbstract:
This bachelor's diploma thesis deals with the marketing mix of LOMAX & Co s.r.o.The thesis is divided into two parts. The first part focuses on the theoretical background. The second part contains an analysis of the marketing environment, analysis of the current state of the marketing mix, SWOT analysis and questionnaire survey. Based on the results of the analyses and information from the questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/o04vv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michaela Němečková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země
Langrová Langrová -
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Markéta Mojžíšová