Monika Dufková

Bakalářská práce

Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci

Marketing Mix of the Specific Institution
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem společnosti LOMAX & Co s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí. První část se zaměřuje na teoretická východiska. Druhá část se zaměřuje na analýzu marketingového prostředí, analýzu současného stavu marketingového mixu, SWOT analýzu a dotazníkové šetření. Na základě výsledků z analýz a informací z dotazníkového šetření jsou uvedené návrhy na změnu …více
Abstract:
This bachelor's diploma thesis deals with the marketing mix of LOMAX & Co s.r.o.The thesis is divided into two parts. The first part focuses on the theoretical background. The second part contains an analysis of the marketing environment, analysis of the current state of the marketing mix, SWOT analysis and questionnaire survey. Based on the results of the analyses and information from the questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
  • Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Michaela Němečková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STING